[Talk-lv] What is done

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Jul 21 12:53:35 BST 2009

Pārsūtu vēlreiz... to reply-to vajag salabot :)

Es jau netaisos izplatīt, tik dabūt laukā procentus, cik mums ir ielu
ir OSM un cik adrešu reģistrā, pa pilsētām/novadiem. Tā pat arī dabūt
listu ar ielām, kas ir OSM, bet nav adrešu reģistrā, bet ne otrādi.
Protams, to skriptu palaist varēsu tikai es... Neredzu problēmu :) Ja
protams uzskatat, ka tas būtu noderīgi.

Lauris

otrdiena, 2009, 21 jūlijs 16:17 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja: