[Talk-lv] What is done

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Tue Jul 21 12:57:28 BST 2009

Noderīgs ta būtu. Pašam bija ideja, ko tādu sataisīt, bet uztrauca
jautājums par to juridisko atspektu.

Man ir aizdomas, ka jebkura šāda datu izmantošana bez atļaujas, arī
tikai salīdzināšanai, varbūt pretlikumīga. Pirms ķeries pie tās
salīdzināšanas, tomēr pagaidi, ko citi par šo jautājumu teiks.

Aleksejs