[Talk-lv] What is done

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Jul 21 13:20:00 BST 2009

http://www.vzd.gov.lv/darbibas-jomas/datu-uzkrasana-informacijas-sistemas-un-registros/?id=123

citāts no Adrešu reģistra sistēmas sadaļas:
-------
Adrešu reģistra dati līdz ielu līmenim (tikai aktuālie teksta dati) ir
pieejami ikvienam interneta lietotājam VZD mājas lapā; pilnā apjomā –
noslēdzot līgumu ar VZD un vienojoties par klientam vēlamo datu
saņemšanas veidu:

    * replicējot datus (vēlama ORACLE vide);
    * pieslēdzoties Adrešu reģistram internetā tiešsaistes režīmā
(teksta un grafiskie dati);
    * teksta datņu veidā.
-------

Uz sitiena nevarēju atrast izcenojumu, bet savulaik vienreizējs
imports no VZD maksāja ap 50 Ls, patiešām neatceros un ja nemaldos tas
bija līdz māju līmenim un tik precīzi mums nemaz nevajag. Varu mēģināt
ar viņiem sazināties un noskaidrot vai no viņiem var dabūt datus kaut
vai līdz ielu līmenim, ko izmantot ielu nosaukumu precizēšanai un datu
salīdzināšanai. Idejiski mums vairāk par ielas līmeni arī nevajag.

Lauris
p.s. VZD adrešu reģistra publiskā daļa: https://www.kadastrs.lv/varis

otrdiena, 2009, 21 jūlijs 16:27 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja: