[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Tue Jul 21 18:21:25 BST 2009

On 2009.07.21. 17:53, Gints Polis wrote:
> Esmu ievērojis dažviet kartē autobusa pieturas atzīmē ar mazu atzaru no
> ceļa nevis kā punktu _uz_ ceļa. Manuprāt tas nedaudz traucē. Kāds nezin
> kāda tam apakšā ir ideja?

hhehe. es taadas ziimeeju nu jau kaadu laiku.

1. autobusa pieturas saskanjaa ar wiki "most widely accepted	 approach"
_nav_ jaaliek uz celja;
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bus_stop

2. tiiri shaadaa konfiguraacijaa papildus celjsh ljauj noprast, kuraa
virzinaa un pie kura celja tad iisti shii pietura atrodas, jo tas ne
vienmeer ir skaidrs no atrashanaas vietas;

3. unified stoparea proposal, kuram, manupraat, ir vislielaakaas
iespeejas kljuut par oficiaalo standartu, definee veselu kaudzi ar
papildus punktiem pieturaam - piemeeram, halt uz celja bus stopiem, quay
  platformai uttutt.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/unified_stoparea
es gribeeju saakt izmantot sho sheemu, bet taa ir PAIN no tagoshanas
viedoklja - kaudze ar nodeem, relation...
shobriid ziimeejot ar shaadiem maziem celinjiem peec tam buus
visvieglaak paariet uz jauno sheemu - varbuut pat josmaa varees
pierunaat uztaisiit presetu, kur ieselekteejot savienojosho way
automaatiski tiktu uztaisiits attieciigais relation, paarveidota celja
node par halt un tas viss salikts pareizi ieksh relation ar visiem tagiem.