[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Tue Jul 21 18:46:47 BST 2009

On 2009.07.21. 20:39, Aleksejs Mjaliks wrote:
> 1. Kā redzi, vismaz 2 cilvēkiem šāda zīmēšanas shēma ir radījusi
> nesaprašanos.

protams. arii man, kad pirmo reizi ieraudziiju shaadu risinaajumu,
radaas neskaidriibas. es aizgaaju uz wiki un atradu iemeslu, kaapeec taa
dara...

> 2. Ar way parasti apzīmē fiziskus objektus nevis saites, jo saitēm ir
> domāts relation.

pilniigi piekriitu - tikai jaanjem veeraa iespeejas shobriid tagot ar
relation. iesaku pameegjinaat - aatri radiisies veelme lietot shaadus
celjus un gaidiit kaadu presetu, kas paarveidos uz relation...

> 3. Netagodi way izskatās pēc kļūdas.

relatiivi. dazhi tuulji taadus izcelj, bet paskatoties uz pashu celju
labi redzamas taa funkcijas.

ja kaads man josmaa paraadiis, kaa tagot saskanjaa ar unified stoparea
tik pat eerti kaa ar shaadiem celjiem... karodzinjsh un paldies. liidz
tam es gribeetu palikt pie praktiska risinaajuma ar potenciaalu iespeeju
naakotnee eerti paariet uz labaako risinaajumu.