[Talk-lv] Pieturas ar way

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Tue Jul 21 19:17:37 BST 2009

On 2009.07.21, at 20:45, Marat Koshoev wrote:

> Es pilnīgi piekrītu Rich'am. (tātad mūs ari 2)
> Man liekas ka pieturas kur ir skaidrs uz kuru virzienu tie atteicas
> ir loti maz.
Piekrītu, ka vismaz to dažu pieturu dēļ, kuras rada neskaidrības ir
jāvienojas par kaut kādu apzīmēšanu. Bet es vēlreiz uzsveru, ka way ir
domāts fiziskiem objektiem (ar retiem izņēmumiem kā robežas).

> Lai uztaisitu relation, tajā vajag ielikt way.
Nav vajadzīgs. Vienkārši sasaiti kopā to ielu, kurai gribi piesaistīt
to pieturu un pašu pieturu. Nekādu papildus labumus tas jūsu way nedod.

Līdzīga situācija ir ar adresēm, kur ēku var piesaistīt konkrētai
ielai ar relation:associatedStreet nevis kaut kādiem beztagu way.

> OSM ir daudz citas lietas kuri izskatās pēc kļūdas (piemēram
> riverbank)

Pag... waterway=riverbank neizskatās ne pēc kādas kļūdas, jo šādam way
ir uzstādīts vismaz viens tags.

A.