[Talk-lv] Pieturas ar way

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Tue Jul 21 20:31:33 BST 2009

Redz cik labi kad mums ir liste un kad šis jautājums tika pacelts. Mēs
kļūstam gudrāki :)Mani daži secinājumi no šī:
* ar pieturām nav tik vienkārši kā liekas :)
* daudz informācijas var pasmelties no citiem mapotājiem
* Latvijas gadījums tomēr nav Londonas gadījums un mācīties laikam vajadzētu
no līdzīgām valstiņām kā Latvija.
* par cik mums tagad ir liste, mēs varam pakonsultēties ar kolēģiem par
dažādiem problēmu gadījumiem.

Veiksmi jums tālākos darbos....
Un paldies par to kas tik tālu ir izdarīts :)

Gints

otrdiena, 2009, 21 jūlijs 21:26 Lauris Bukšis-Haberkorns
<lafriks at gmail.com>rakstīja: