[Talk-lv] Pieturas ar way

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Wed Jul 22 08:40:47 BST 2009

On 2009.07.22, at 09:16, Rich wrote:

> es pilniibaa piekriitu... teoreetiski.
> bet es ieteiktu to pameegjinaat praktiski :)
> ja man visas pieturas buutu jaataisa kaa relation - nuinafig, tad es
> labaak pagulju ilgaak.
> pie tam, kaa jau mineeju, unified stoparea veel nav finisheets - ja nu
> buus kaadas buutiskas izmainjas ?
> shobriid ar papildus way ir iespeejams dabuut vairaak datus iekshaa
> kartee, un es tieshaam ceru, ka peec tam josmaa buus iespeeja
> paarveidot
> viegli shaadu sheemu uz finalizeeto unified stoparea piegaajienu.

Un kurš tev teica, ka tavu pieeju varēs ērti JOSM'ā pārveidot? Tik pat
labi relaition varēs pārveidot.

Un nav jau tik daudz to pieturu, kuru izvietojums nav skaidrs bez
jebkādiem paskaidrojumiem, tā kā izņēmuma gadījumos var sataisīt arī
relation.

> veel paaris komentaari zemaak :)

> robezhas, sabiedriskaa transporta marshruti, juuras celji...
> iznjeemumu
> skaitu gan jau vareetu turpinaat :)

Paturpini, gribētos redzēt, vai tiešām atradīsi kādu variantu, kas
būtu tuvs taviem netagotiem way.

Un vēl... Sabiedriskā transporta maršruti kā reiz tiek atzīmēti ar
relation palīdzību.

> veelreiz gribeetu atgaadinaat par unified stoparea. jaa, tas
> piedaavaajums ir sarezhgjiits, bet ja vienreiz izburas cauri, kljuust
> skaidrs, kas ar ko jaasaista ieksh relation

Kaut kā neloģiski izskatās... Tu visu laiku atsaucies uz kaut kādu vēl
nepieņemtu tagošanas shēmu (lai gan es neredzu iemeslus, kā pēc to
varētu nepieņemt, jo tā izskatās gana loģiska), bet pats tajā pašā
laikā rīkojies kaut kā citādi, pasavam – apgalvojot, ka tā būs
vienkāršāk pārtaisīt nākotnē (lai gan šis apgalvojums balstās uz
pieņemuma, ka kāds nodrošinās iekš JOSM vajadzīgo iespēju).

> starp citu, multipolygon inner elementi arii var buut un biezhi ir bez
> tagiem :)
>
>  Rich

Tā vien šķiet, ka vienoties mēs nespēsim (ne viena no pusēm nav gatava
piekāpties). Tāpēc piedāvāju balstot.
Es ceru, ka mēs vismaz varēsim vienoties par to, ka kolektīvajā balsī
ir jāieklausās.

A.