[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 08:49:14 BST 2009

On 2009.07.22. 10:40, Aleksejs Mjaliks wrote:

> Un kurš tev teica, ka tavu pieeju varēs ērti JOSM'ā pārveidot? Tik pat
> labi relaition varēs pārveidot.

hmm. vai unified stoparea proposal tika izlasiits ? :)
_tas_ ir ar relation. uz celja uzliekam halt, uzliekam quay, sataisaam
relation, saliekam visus tagus...
jaa, tas ir izdaraams. es shaadi uztaisiiju vienu pieturu un aizkraavu
josmu ciet, jo izbesiijos.

> Un nav jau tik daudz to pieturu, kuru izvietojums nav skaidrs bez
> jebkādiem paskaidrojumiem, tā kā izņēmuma gadījumos var sataisīt arī
> relation.

> Paturpini, gribētos redzēt, vai tiešām atradīsi kādu variantu, kas būtu
> tuvs taviem netagotiem way.
>
> Un vēl... Sabiedriskā transporta maršruti kā reiz tiek atzīmēti ar
> relation palīdzību.

mm, jaa, to es laikam sajaucu :)

> Kaut kā neloģiski izskatās... Tu visu laiku atsaucies uz kaut kādu vēl
> nepieņemtu tagošanas shēmu (lai gan es neredzu iemeslus, kā pēc to
> varētu nepieņemt, jo tā izskatās gana loģiska), bet pats tajā pašā laikā
> rīkojies kaut kā citādi, pasavam – apgalvojot, ka tā būs vienkāršāk
> pārtaisīt nākotnē (lai gan šis apgalvojums balstās uz pieņemuma, ka kāds
> nodrošinās iekš JOSM vajadzīgo iespēju).

jaa, iespeejams, ka shaada iespeeja nebuus.
tomeer, lai shobriid pievienotu pieturu, kura satureetu informaaciju par
halt un quay, ieguldaamaa darba apjoms ir nesameeriigs. nee, tas _nav_
tikai par to, pie kura celja ir pietura (lai gan shaadi gadiijumi arii
ir pietiekami), tas ir arii par halt un quay savienoshanu. shobriid
neesmu redzeejis piedaavaajumu, kaa to izdariit, netaisot manuaali
relation peec unified stop area piedaavaajuma.

> Tā vien šķiet, ka vienoties mēs nespēsim (ne viena no pusēm nav gatava
> piekāpties). Tāpēc piedāvāju balstot.
> Es ceru, ka mēs vismaz varēsim vienoties par to, ka kolektīvajā balsī ir
> jāieklausās.

ok, piekriitu. bet ja man buus jaataisa manuaali relation, es pieturas
beigshu ziimeet :)
no vienas puses, man buus vieglaak, jo veel ir blaakjis ar treisiem un
foto pa latgali...

tomeer es ieteiktu katram, kursh balsos, pievienot vismaz 10 pieturas
saskanjaa ar unified stop area principiem.