[Talk-lv] Pieturas ar way

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Jul 22 09:00:23 BST 2009

Daži varianti kā to darīt (Par šo var arī laikam balsot. Pie kam var balsot
par vairāku punktu atļaušanu):
1. Pietura ir way kāds no punktiem
2. Pietura var tikt veidota kā atzarojums no way (ne taisna līnija, bet kā
līnija kas aiziet no ceļa un pēc tam viņam pievienojas). Šāds posms jāapzīmē
ar highway=bus_stop
3. Pietura ir atsevišķš punkts ceļa malā bez savienojošā posma
4. Ja nevar uztaisīt pieturu ar relation... tad nemaz labāk netaisīt.

Nu tad.. uz priekšu kolēģi :)
(var pievienot arī savus variantus)

trešdiena, 2009, 22 jūlijs 10:40 Aleksejs Mjaliks <lists at keeper.lv>rakstīja: