[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 09:15:38 BST 2009

On 2009.07.22. 11:08, Aleksejs Mjaliks wrote:

> Daļa no jaunās piedāvātās shēmas. Piekrītu.

klau, man shkjiet, shitaa mees iebrauksim auzaas. shis piedaavaajums,
manupraat, ir pashas pieturas nodes likshana uz celja, kas nesakriit ar
unified piedaavaajumu - uz celja tiek likts tikai halt punkts, bet pie
taa netiek tagoti nekaada papildinfo, kaa piemeeram pieturas nosaukums
un citas detaljas.

> Pavisam nepiekrītu.
> Atbilsts šobrīd pieņemtajai shēmai. Arī piekrītu.

atbilst, bet truukst informaacijas par pievienoto celju un halt.