[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 10:24:30 BST 2009

On 2009.07.22. 11:45, Gints Polis wrote:
>             3. Pietura ir atsevišķš punkts ceļa malā bez savienojošā posma
>
>         Atbilsts šobrīd pieņemtajai shēmai. Arī piekrītu.
>

>     atbilst, bet truukst informaacijas par pievienoto celju un halt.
>

> Izskatās ka šis der kā konsensus pagaidām. Rich lūdzu pieraksti kā īsumā
> noformulēt šo pašu ar informāciju par pievienoto ceļu un halt.

domaats ir mans vienkaarshotais, temporary variants ar celju, kursh
savieno pieturas nodi ar nodi uz celja (kura darbojas kaa halt node),
vai pareizaakais variants bez shaada celja, bet ar relation, kura ietver
galveno nodi, halt nodi (bus stopu gadiijumos) un kur pieturas nosaukuma
tags ir pieshkjirts pashai relation ?

nu re, es jau apmeeram abus aprakstiiju :)

starp citu, veel viena versija... es turpinu kraameet iekshaa
vienkaarshoto variantu, kuru tad kaads centiigs cilveeks var paarveidot
uz relation variantu - tur tachu tikai jaaaizvaac celjsh, jaaapvieno
halt node un pieturas node ieksh relation un vaards jaapaarvieto uz
relation. ja izklausaas vienkaarshi, tad tas ir maldinoshi ;)
--
  Rich