[Talk-lv] Pieturas ar way

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Wed Jul 22 11:04:47 BST 2009

Tagad tiek lietota shēma, ka pietura, kas ir ceļa malā, ir
highway=bus_stop. Bet iekš piedāvātās shēmas highway=bus_stop ir halt
(punkts uz paša ceļa), bet tagadējās pieturas vietā ir jābūt
highway=platform. Sanāk, ka pievienojot klāt relation ir jāpārvieto
arī tags highway=bus_stop.

Ja pieļaujam variantu, ka mēs pārejam uz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/unified_stoparea
, nesagaidot to apstiprināšanu, un kā pagaidu shēmu paredzam Rich
piedāvāto variantu ar way, tad ko mēs daram ar highway=bus_stop?
Sanāk, ka to arī jāsāk pārcelt jau tagad.