[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 11:16:20 BST 2009

On 2009.07.22. 13:04, Aleksejs Mjaliks wrote:
> Tagad tiek lietota shēma, ka pietura, kas ir ceļa malā, ir
> highway=bus_stop. Bet iekš piedāvātās shēmas highway=bus_stop ir halt
> (punkts uz paša ceļa), bet tagadējās pieturas vietā ir jābūt
> highway=platform. Sanāk, ka pievienojot klāt relation ir jāpārvieto arī
> tags highway=bus_stop.
>
> Ja pieļaujam variantu, ka mēs pārejam uz
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/unified_stoparea,
> nesagaidot to apstiprināšanu, un kā pagaidu shēmu paredzam Rich

veel jau mees varam bikstiit sho proposal, panaakot aatraaku taa
apstiprinaashanu :)
tur gan ir veel shaadas taadas neskaidriibas un sheema ir pamatiigi
sarezhgjiita, lai speetu darboties visdazhaadaakajaas pieturvietu
konfiguraacijaas...

> piedāvāto variantu ar way, tad ko mēs daram ar highway=bus_stop? Sanāk,
> ka to arī jāsāk pārcelt jau tagad.

jaa, shis ir interesants punkts.
paarceljot jau tagad es gan saskatu probleemas, jo palielinaas konflikti
ar esosho bus_stop tagoshanu (nepaartrauktaa progresa truukumi...).

es taa simtprocentiigi neesmu paarliecinaats, bet, manupraat, pagaidaam
paarcelt nevajadzeetu - to arii vareetu josma supports/makross izdariit
automaatiski ar vienu shortcuta piespiedienu.

runaajot par josma supportu, es plaanoju kaut kur paiideet, ka vajag
shaadu pluginu (jo sheemu ar papildus way esmu maniijis arii citur).
pluginam vajadzeetu buut sameeraa vienkaarsham, un kaa jau plugins tas
nekaadi netrauceetu pamatfunkcionalitaatei.