[Talk-lv] Pieturas ar way

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Jul 22 12:41:00 BST 2009

Tā.... esmu sapratis iespējamo konsolidēto variantu tiktāl:

------*----------

      *

Augstākais punkts ir way sastāvdaļa un esošās pieturās visi tag par pieturu
no tā jānoņem
Abi punkti _nav_ savienoti ar līniju
Abus punktus savieno ar Relation - Stop Place -
type<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:type>
=site <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:type%3Dsite> and
site<http://wiki.openstreetmap.org/index.php?title=Key:site&action=edit&redlink=1>
=stop_area<http://wiki.openstreetmap.org/index.php?title=Tag:site%3Dstop_area&action=edit&redlink=1>

Vai par šo mēs tad varam vienoties pagaidu vairantā?

trešdiena, 2009, 22 jūlijs 13:16 Rich <rich at hq.vsaa.lv> rakstīja: