[Talk-lv] Pieturas ar way

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 18:49:35 BST 2009

On 2009.07.22. 14:41, Gints Polis wrote:
> Tā.... esmu sapratis iespējamo konsolidēto variantu tiktāl:
>

> ------*----------
>
>       *
>
> Augstākais punkts ir way sastāvdaļa un esošās pieturās visi tag par
> pieturu no tā jānoņem
> Abi punkti _nav_ savienoti ar līniju
> Abus punktus savieno ar Relation - Stop Place - type
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:type>=site
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:type%3Dsite> and site
> <http://wiki.openstreetmap.org/index.php?title=Key:site&action=edit&redlink=1>=stop_area
> [...]

m, pag. tas jau izklausaas peec unified varianta, tikai ar truukstoshiem
tagiem - manupraat, tur nav vienkaarshojuma, jo lielaakais chakars jau
ir tieshi ar relation.
tad vai nu aizzziet ar pilnu unified variantu, vai arii ar pliku celju.
joprojaam atveerts piedaavaajums - ja kaads man paraadiis, kaa tik pat
vienkaarshi saveidot ar relation, buushu tikai prieciigs.

aa, mmm. mums tachu te koderi bija ;) - varbuut kaads bishkjiit maak
javu - vareetu uzreiz uzcirst josmam primitiivu pluginu, un tad es
prieciigi tagoshu ar relation ;)