[Talk-lv] forums

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Jul 22 20:38:07 BST 2009

Ups... par forumu nezināju :)
Ja vēlaties pāriet uz forumu darbību kārtība būtu sekojošā:

1. mēs nobalsojam ka vairumam patiktos gala diskusijas vest forumā
2. tiek izveidots forums un nomigrēti (uz to pārvietojas) visi lietotāji
3. kad izpildīti punkti 1,2. mēs pasludinam forumu par oficiālo OSM Latvija
pamata diskusiju vietu.

Man ir labi kā ir ... un slinkums pirmos divus punktus darīt :) tamdēļ, ja
kāds izdarīs pirmos divus punktus.. nav problēmu :).

Gints

trešdiena, 2009, 22 jūlijs 22:19 Marat Koshoev <maratu at gmail.com> rakstīja: