[Talk-lv] forums

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 22 21:03:58 BST 2009

On 2009.07.22. 22:43, uldics at gmail.com wrote:
> Jā, es arī par forumu.

nu... tevis mineetaas ir tava klienta un iesaistiito probleemas :)

> 1. Daudz pārskatāmāk.

hvz. normaalaa threaded mailklientaa viss ir paarskataami

> 2. A to mailā daudzi atstāj tekstu, ko varētu neatstāt un līdz ar to
> jālasa baigā uima.

nu tad tos vienkaarshi vajag izlamaat - pie tam, kas jaalasa ? normaalaa
mailklientaa tu uzreiz redzi, kas ir pierakstiits klaat un kas tur bija
jau ieprieksheejos mailos

> 3. Man maila proga bļaustās visu laiku. Un es skrienu skatīt, kas nu tur
> ir, bet izrādās šitā liste tikai, ko es negribu tai laikā nodarboties.

salabo mailklientu, lai par listes mailiem nebljauj

> Forumā, kad gribu, tad lasu uimu.

mailus kad gribu, tad lasu. pie tam, varu arii sakachaat un offlainaa
lasiit un arii sarakstiit atbildes

ps. pats jau arii blaakji teksta apakshaa atstaaji ;>