[Talk-lv] mapping party

Rich rich at hq.vsaa.lv
Thu Jul 23 15:13:04 BST 2009

On 2009.07.23. 17:02, uldics at gmail.com wrote:
 > Semināru par to kā mapot varbūt gluži nē, jo
 > 1. nav mums jāizgudro velosipēds, tam nav ne seminārs ne brainstormings
 > vajadzīgs,
 > 2. grūti atcerēties no semināra daudz sīku lietu, tam labāk rakstīti
 > noteikumi, vadlīnijas,
 > bet
 > 1. mapping party gan būtu laba lieta, tikai vajag atrast vietu, kas
 > vajadzīga samapot,

visas :)
es shodien prikola peec ar kaajaam nogaaju gabalinju pa maskachku,
galvenokaart lai samapotu kaut kaadas pastkastes, citas amenities.
secinaajums - pat riigaa ir daudz regjionu, kur pamatiigi truukst dati
(dafiga ielas truuka), daudz kas nebija pareizi (ielu nosaukumi, dazhas
ielas gaaja sliipi shkjeersaam puskvartaalam).
taa jau nu gan nebuus probleema.
protams, jaaatceras viena lieta - mapperi ir no lielas daljas latvijas
(ok, kaa noprotu, no reezeknes un liepaajas nav neviena :D ), liidz ar
to visiem savaakties vareetu nebuut tik viegli.

 > 2. sabiedrisks pasākums ļautu iepazīties un saliedētu mūsu izkaisīto
baru,
 > 3. apspriest mappinga un OSM popularizēšanas best practices
 > gan varētu.

ehh, man jaasanjemas sakaartot potenciaalo datu avotu sarakstu...

 > p.s. kas šim ir kopīgs ar "Augstas kvalitātes treku priekšrocības" ?

liste ;>