[Talk-lv] forums

gasha gasha at pie-dabas.net
Thu Jul 23 16:51:49 BST 2009

<7a5117c50907221023h4c3891a6lec6bf7d2372adb9e at mail.gmail.com>
<4de349750907221219s5589f754nae771fdf7e1b069a at mail.gmail.com>
<7a5117c50907221238v575168dev50cd916a2ff5cf60 at mail.gmail.com> <7a5117c50907221240v10fabc09ke543f4e3b18b6e3d at mail.gmail.com>

Forumaa pavisam noteikti bus mazaka aktivitaate.

E-mail es apskatos vairakas reizes dienaa.
Bookmarku "OSM" savam Firefox es maajas nospiezhu vakaraa, dazhreiz. Pa
dienu es to noteikti nelasiishu.

Protams, dazhiem liste liekas parak uzbaaziga :)

Senos laikos maillistem bija taada "digest" mode. Viens liels e-mail
dienaa. Un viss.
Nez vai shai listei ir tada iespeeja.

Gasha