[Talk-lv] mapping party

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 23 17:21:45 BST 2009

Doma sarīkot "tusiņu" man ilgi nav likusi miera. Manas domas par šo:
* Viens no variantiem varētu būt maping party... Pilsētas izvēle? Talsi?
Kurš uzņems?
* Noteikti par uzņemošo iestādi der apdomāt kādu mācību iestādi. Piemēram
Vidzemes augstskola Valmierai.
* Ja nemapig party.. tad visticamāk Rīga. Jo Latvijas centrā. Rīgā arī
noteiktu būtu patvērums/prezentāciju vieta LU Linux centrā. Varbūt Jūrmala?
(vasara tak kā nekā :) )
* noteikti visiem jāpaņem līdz sava tehnika :)

Ja vēl būs domas... pievienošu :)

ceturtdiena, 2009, 23 jūlijs 18:44 gasha <gasha at pie-dabas.net> rakstīja: