[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

gasha gasha at pie-dabas.net
Thu Jul 23 20:40:49 BST 2009

Arejo pieslegt nevar. Taads kabatas formata loggeris.
LCD satelitus neraada. Bet ir noverots, ka precizitatei vajag ilgak
pagaidit atklata vieta lai tas tos pietiekami daudz "sakjer" un tad ir OK.

Ja kautkur mezhaa pazaude satelitus, tad gan grutaak... To var pec
koordinashu lekashanas noverot.

Ja piesledz pie kompja ar GPSDRIVE tad var ari skaitu redzeet. Drosi vien
pie kada mobilaa ar Zilzobi ari varetu precizu statusu noverot. Es pie
Siemens ME45 to piedabut nevaru :D