[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Fri Jul 24 11:47:59 BST 2009

Nu es patreiz izskatu no saraksta -
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GPS_Reviews vēl sekojošos (skatījos
lai būtu vismaz ap 40 kanālu un lai obligāti būtu logeris.)

* Blumax	GPS-4012 - Lēts, nav ieliekama karte. Ir Latvijas veikalu sarakstos.
* Columbus V-900 - http://www.columbus-gps.de/v-900_beschreibung.php -
ir linux atbalsts
* Progin T-368 - http://www.progin.com.cn/t368_en.htm  cena cilvēcīga
80 EUR, nav redzēts Latvijā, var pievienot antenu, visa veida charge
iespējas visādas kartes var ielikt. Kanāli gan tikai 20 :(
* QstarzBT-Q1000X daži latvijas e-veikali to uzrāda (vismaz preču sarakstā :)
* Visiontac VGPS-900 - Latvijā nav ziņu, Ir voice tag funkcija, POI
funkcija (nospied pogu pie punkta) laikam ir arī citiem, antena
iebūvētā :(

Nu tik tāl pagaidām :)

Gints

piektdiena, 2009, 24 jūlijs 12:02 Rich <rich at hq.vsaa.lv> rakstīja: