[Talk-lv] mapping party

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Fri Jul 24 13:45:25 BST 2009

ceturtdiena, 2009, 23 jūlijs 20:51 lietotājs Gints
Polis<polis.gints at gmail.com> rakstīja:
> Doma sarīkot "tusiņu" man ilgi nav likusi miera. Manas domas par šo:
> * Viens no variantiem varētu būt maping party... Pilsētas izvēle? Talsi?
> Kurš uzņems?

Nu labāk ņemt kaut ko, kas mazāk sazīmēts :) Pa atvaļinājumu es te pa
Talsiem esmu izbraukājis un sazīmējis lielu daļu no ar mašīnu
izbraucamajām ielām, visādā ziņā palicis ne pārāk daudz. Protams ir
vēl daudz darba ar POI un tādām lietām. Domāju, ka vajadzētu drīzāk
kādā pilsētā, kur nekas nav sazīmēts. Žēl protams, ka Liepāja ir tik
tālu :)

Lauris