[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Rich rich at hq.vsaa.lv
Fri Jul 24 18:14:11 BST 2009

On 2009.07.24. 20:07, Gints Polis wrote:
> JOSM piemēram ļoti skaisti var parādīt bildītes uz tava track. Tas
> dikti palīdz. Ja waypoints nav iezīmēts tad bildes nav sakārtotas.

hmm ?
importeejam bildiites pie tracka un josms jamaas automaatiski saliek
preciizi tur, kur ir fotografeets, bez jebkaadiem waypointiem...
vieniigais, ko jaaizveic - jaanofochee gps laiks un jaasasinhronizee
laiks ar foto (ko nevajag vispaar dariit, ja foto un gps ir viens un tas
pats devaiss), jo tas tiek dariits peec timestampa.

ja man veel buutu waypointi jaamarkjee pie katra foto, nu neee, tas
buutu par traku :)