[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

gasha gasha at pie-dabas.net
Fri Jul 24 18:35:58 BST 2009

<761B46F6-F2B4-425D-87DB-BE49351D3045 at keeper.lv>
<804c0897a69c410ce5f951648aceca63 at pie-dabas.net>
<1D58A837-D621-42EE-93D7-B19495002CF7 at keeper.lv>
<4A69E46B.8090903 at hq.vsaa.lv>
<7a5117c50907241007o7ce7b5bfyecb941605941779 at mail.gmail.com> <4A69EBE3.1080805 at hq.vsaa.lv>

Nu ok, ja ir doma par loggingu ieksh auto, tad mans noverojums ir taads:

Vismaz ar Holux-m241 ieksh auto zona ir. Ari zem jumta. Nav jabut ti
Drosi vien ka precizitaate kriitas.

Bet vispar jautajums par teemu. vai kads papildus infu pieraksta?
es parasti palaujos uz atminju.
un neko nepierakstu.

ja nesanak OSM ieimporteet un iezimet uzreiz, tad gan var but problemas...
shis tas aizmirstas.