[Talk-lv] forums

Andris pAnda at no.lv
Fri Jul 24 19:05:59 BST 2009

Sveiki.

Nesaprotu kā jūs saistat aktivitāti ar vidi, kurā komunicē, bet saprotu,
ka forums te interesē tikai vienam lietotājam.

Foruma lielākais mīnuss ir paliekošs spams, ja to neviens neadministrē
(bet ja tas ir "slēgts" - nu nenāks tīņi no traukiem.lv te spamot -
forums, tad spamam nevajadzētu rasties). Es, protams slinks cilvēks
būdams, neesmu iepazinies ar iespējām reģistrēt tajā http://
forum.openstreetmap.org/ jaunu sadaļu users: Latvia.

Foruma pluss, manā skatījumā, ir tas, ka izveidojot tēmu (problēmu),
visas atbildes ir vienkopus. Un var izveidot sadaļu, kurā tiek ievietoti
kopējie lēmumi, svarīgi paziņojumi.

Teikšu atklāti, man ir slinkums likt visādus filtrus.

Andris