[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Rich rich at hq.vsaa.lv
Fri Jul 24 19:11:28 BST 2009

On 2009.07.24. 20:35, gasha wrote:
> <761B46F6-F2B4-425D-87DB-BE49351D3045 at keeper.lv>
> <804c0897a69c410ce5f951648aceca63 at pie-dabas.net>
> <1D58A837-D621-42EE-93D7-B19495002CF7 at keeper.lv>
> <4A69E46B.8090903 at hq.vsaa.lv>
> <7a5117c50907241007o7ce7b5bfyecb941605941779 at mail.gmail.com> <4A69EBE3.1080805 at hq.vsaa.lv>
>
> Nu ok, ja ir doma par loggingu ieksh auto, tad mans noverojums ir taads:
>
> Vismaz ar Holux-m241 ieksh auto zona ir. Ari zem jumta. Nav jabut ti
> Drosi vien ka precizitaate kriitas.

bgt-31 zem priekshstikla raksta pilniigi apmierinoshi. probleemas, kaa
jau mineeju, ir ejot ar kaajaam un jo iipashi - tramvajaa.

> Bet vispar jautajums par teemu. vai kads papildus infu pieraksta?
> es parasti palaujos uz atminju.
> un neko nepierakstu.

uhhhh. es focheeju. daudz. focheeju celja izskatu, segumu, ielu
nosaukumus, autobusu pieturas, veikalus, pastkastes... bez taa buutu
neraali kaut ko izdariit.
garaakaa sesijaa meedz buutu ap simts fochenju. kuram buus taada
atminja, nemaz nerunaajot par to, kur _tieshi_ objekts atrodas ? :)

kaa jau mineeju, lietoju josma timestamp matching fiichu, jo ja man veel
buutu jaaspaida waypointi, taa buutu naave. taa atliek "tikai" spaidiit
fochuku (kas gan arii reizeem paarveershas dramatiskaa roku
vicinaashanaa, meegjinot vienaliciigi kontroleet kaudzi ar gadzhetiem un
citiem objektiem :) )

> ja nesanak OSM ieimporteet un iezimet uzreiz, tad gan var but problemas...
> shis tas aizmirstas.

da pat ar focheneem reizeem piemirstas, ka kaut kas palicis aiz kadra,
vai kuraa virzienaa preciizi bliezts