[Talk-lv] meži

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sat Jul 25 15:40:45 BST 2009

Kur ir robeža, pārzīmēju un nepārzīmēju? 100% informācijas nokopēšana,
50%, 10%? Juridiski viss informācijas daudzums, kas lielāks par nulli un
pierādāms, ka ņemts no viņiem, būs zagts. Pat ne gluži pierādāms, tur
nevainības prezumcija īstenībā nestrādā, tev jāpierāda, kur tu ņēmi datus.
Ja tu nevarēsi to pierādīt, tad skaities vainīgs. Tāpēc, kamēr nav
oficiālas un nesaistošas atļaujas, nevaram mēs to kopēt, pat ne pielabot,
kur atrodas un kāda izskatās ēka, iebrauktuve utt.
uldics