[Talk-lv] meži

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Sat Jul 25 15:45:03 BST 2009

Pat skatīties?? Tas jau būs par stipru teikts. Tad ko viņi tur
atstājuši pogu, ar ko to fotogrāfiju skatu var ieslēgt?? :)
Starp citu, es neaicināju arī fotogrāfijas par karti pārzīmēt. Mana
doma bija, ka kādreiz neskaidros gadījumos varētu ar fotogrāfiju
salīdzināt. Un parādīju, kur diezgan labas fotogrāfijas atrodas.

--
Rumpis :)