[Talk-lv] meži

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Sat Jul 25 15:59:12 BST 2009

On 2009.07.25, at 17:45, Rumpis wrote:

> Pat skatīties?? Tas jau būs par stipru teikts. Tad ko viņi tur
> atstājuši pogu, ar ko to fotogrāfiju skatu var ieslēgt?? :)
> Starp citu, es neaicināju arī fotogrāfijas par karti pārzīmēt. Mana
> doma bija, ka kādreiz neskaidros gadījumos varētu ar fotogrāfiju
> salīdzināt. Un parādīju, kur diezgan labas fotogrāfijas atrodas.

Ja tu vienkārši salīdzināsi un secināsi, ka ir kļūda, paķersi savu GPS
un iesi savākt datus dabā, tad, iespējams, ka šo nevarēs uzskatīt par
šo bilžu izmantošanu karšu zīmēšanā. Uzsvars uz "iespējams".
Bet ja veiksi labojumus balstoties tikai uz kartes informāciju, tad tā
gan būs izmantošana.

On 2009.07.25, at 17:53, Rumpis wrote:

> Vēl drusciņ un es nedrīkstēšu ielas nosaukumu un mājas numuru no
> plāksnītes norakstīt :)
> Ja kas, ir arī ļauži, kas trakoti dusmīgi paliek, ja viņu māja tiek
> nobildēta no publiskas teritorijas puses.

Ja tu bildi uzņem pats, tad tas ir tavs darbs un drīksti ar to darīt
ko gribi. Arī bildes uzņemt no publiskās telpas tu drīksti bez
ierobežojuma, pat fotografējot privātu teritoriju, tomēr ir prātīgi
respektēt to cilvēku lūgumu/iebildumu, kura īpašumu tu fotografē.

Šīs fotogrāfijas (aerofoto) ir taisījis kāds cits, tam tērējot savu
laiku un naudu. Viņam ir tiesības noteikt, kā tu drīksti un nedrīsti
izmantot tās.