[Talk-lv] meži

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Sat Jul 25 16:08:32 BST 2009

Esmu sastapies ar cilvēkiem, kuru uzskata, ka no ielas puses bildēt
viņa māju nedrīkst. Un savu taisnību viņš pastiprina ar suni :)

Varu uzdot nākošo jautājumu - man ir draugs, kuram ir smuka, maza,
tālvadības lidmašīnīte ar fotokameru. Ar tādu es drīkstu lidot pāri
svešam zemes gabalam un bildes pēc tam izmantot? :)

Bet varam patīt filmu atpakaļ, visi maili ir vēl atrodami - es
neaicināju svešas kartes pārzīmēt un neaicināju svešas fotogrāfijas
pārzīmēt. Bet precizēt, vai kas nav aizmirsies vai kas nav saputrots,
un priekš tā paskatīties uz svešu fotogrāfiju - tur neko sliktu
nesaskatu.

--
Rumpis :)