[Talk-lv] meži

Rich rich at hq.vsaa.lv
Sat Jul 25 17:46:36 BST 2009

On 2009.07.25. 16:24, Gints Polis wrote:
> OMG!!!! ieraudzīju beidzot Ortofoto .... OMG!!! ... mums jādabū
> oficiāla iespēja šo izmantot no Latvijas Ģeotelpiskās Informācijas
> Aģentūras OMG!!!
> Galu galā viņa taču ir taisīta par valsts naudu!!

a es par ko runaaju ? :)
a to shobriid sanaak, ka businesinjsh tiek taisiits par nodoklju naudu.
starp citu... buutu labi vinjiem miilji paluugt datus un izskaidrot
meerkji. ja atshuj, shobriid jau publikai patiik apspriest nodoklju
naudas izlietojuma lietderiibu (bet saakumaa pieklaajiigi jaaluudz !
nevajag jau saakumaa ar visiem sakashkjeeties :) ).

vieni no ieguveejiem laikam shiibriizha situaacijaa ir js - par
saliidzinoshi nelieliem liidzekljiem var ieguut daudz datus, kurus
daljeeji apmaksaa valsts. lai gan osmam liidz js veel taalu, es iipashi
nebriiniitos, ja kaads no js buutu pierakstiijies shajaa listee :)

zemaak veel.

> Gints

copyright easter eggs
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Copyright_Easter_Eggs

veel ir landsats, peec kura es ieziimeeju bish mezhus pie vangazhiem,
bet nu tam izshkjirtspeeja... nekaada :)