[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Sun Jul 26 10:35:59 BST 2009

Pirms pastāstu par kārtējo pieredzi ar GPSlim 236, īss jautājums.
Kad taisat trekus pārvietojoties kājām, kur liekat GPS uztvērēju?
Kabatā, somā? Varbūt kāds uz galvas liekat? :) Tāds pats jautājums
riteņbraucējiem?

Un tagad par kārtējiem novērojiem darbā ar GPS.

Iespējams, ka vaina arī atstarotajā signāla, nezinu vai GPSlim 236
spēj tādus filtrēt nost.

Tomēr man ir vairāk aizdomas par to, ka pie vainas ir uztvērēja
atrašanās vieta. Biju ar šo pašu kombināciju Holux GPSlim 236 + Nokia
+ GPS Track, kad uztvērējs ielikts uzvalka priekšējā kabatiņā
pastaigājies pa Brīvības ielu, rezultāts bija tik šausmīgs kā Vecrīgā
iegūtais.
Toties novietojot šo uztvērēju zem mašīnas vējstikla un nobraukt pa to
pašu ielas posmu iegūtais rezultāts bija smuka taisna līnija ar ļoti
minimālā svārstībām. Tiesa gan tā vietām nesakrita ar jau iezīmēto
ielu, bet nobīde nebija katastrofiska.

Un atgriežoties pie Vecrīgas. Kā jums tur uzvedas GPS uztvērēji?

A.

On 2009.07.26, at 10:30, Viesturs Zarins wrote:

> Vecrīgas šaurās ielas ir ideāla vieta signāla atstarojumiem, kā
> rezultātā GPS satelītus gan redz, bet attālums līdz tiem nav
> pareizais.
> Vispār vecrīgai derētu dabūt kādu vēsturisko karti kurai beidzies
> copyright un notreisot to.
>
> Viesturs
>
> ceturtdiena, 2009, 23 jūlijs 18:50 Aleksejs Mjaliks
> <lists at keeper.lv> rakstīja:
> Izmēģināju Holux GPSlim 236, kas sajūgts ar manu veco Nokia 6111 (ar
> GPS Track) pastaigai pa Vecrīgu. Holux bija uzvālka priekšēja krūšu
> kabatiņā.

> [...]

P.S. Tiem kas lieto Gmail, lūdzu parūpējaties, lai tas sūta plaintext
vēstules uz listi.