[Talk-lv] Lauku sētu tagošana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 11:00:27 BST 2009

Mans uzskats ir, ka vajag lietot hamlet. JS kartēs ir māju nosaukums, kas
citās valstīs būtu pie dažu māju grupas. Tākā mūsu valstī izplatītāks
dzīvesveids ir bijis viensētas (citur tas tā nav bijis parasti) nevis
grupas, tad es par hamlet. Jo kāda ir pamatideja? Atrast kartē kur ir
Smiļģi, Druvaskalni, utt. Bauskā piemēram, ja tu taksistam prasi, aizved
mani uz Bajāriem, viņš zin kur tas ir. Sliktākajā gadījumā paprasīs
Codes,  vai Bērsteles pagastā. Nu un kartei būtu jābūt tādai pašai
funcijai, ka tu gribi tur nokļūt un tā palīdz tev to izdarīt. Šajā
gadījumā ar nelielu uzrakstu pie attiecīgā mēroga. Un farmyard lietošanai
tev jāzin platība, kur tas ir. Kurš ta to zinās, tev pat zemnieks
nepateiks precīzi, a zināt ta viņš zin, kur tas lauks un kāds. Un citur ir
mājas un tikai 1000 m2 zemes, pārējais kaimiņiem. Tur īsti nesanāk
farmyard, jo nav jau nekāda lauksaimnieciskā aktivitāte. Viena gos un
ābeļdārzs tā kā nebūtu baigais lauksaimnieks. place house ar nederēs, ja
nu vienīgi uzzīmē to housi un name ieliec, tikai nelaime, ka renderētāji
tev to renderēs tikai kad iezūmēts ka citu sētu neredz. Homestead būtu
ideāls risinājums īsnībā. Varbūt arī jāiztiek ar place=farm, kaut arī  tur
neko nelauksaimnieko, prosta dzīvo, iet pirtī un brauc uz pilsētu
strādāt...
uldics