[Talk-lv] Latvijas_pilsētas vs Latvijas_pilsetas

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 11:16:06 BST 2009

Aleksej, es laikam tavam skriptam būšu atņēmis darbu, hehe ;) . Nebiju
pamanījis tavu lapu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia/Latvijas_pilsētas
(ar garumzīmi). Bet enīvei, mana lapa
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia/Latvijas_pilsetas
liekas ir bik labāka, vairāk infas iekšā, viss gan manuāli darāms tur.
Būtu labi tavējo likvidēt un manējo normāli pārsaukt par tavējo, nu
garumzīmi uzlikt. Es savā ieliku robežas arī tādu ailīti tabulās. Linki uz
pilsētu lapām ir tur,  tad pārbaudīšu tās robežas un varu salikt. Piemēram
Bauskai ieliku robežās 80%, jo ir, bet bez oficiālas precizitātes,
galvenokārt pēc ceļazīmēm un pieredzes, kas it kā skaitās pilsēta kas nē.
100% būs, kad sakritīs ar oficiālo domes karti, nu kad dati būs legāli
dabonami.