[Talk-lv] Pagastu statuss

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Sun Jul 26 13:24:18 BST 2009

Cik saprotu no dažādiem info avotiem, tagad ir tā:
1) Pagastu un rajonu nav. Aizmirsti tos;
2) Ir novadi;
3) Ir pilsētas un ciemati;
4) Ir pilsētu administratīvās teritorijas, piem. parasti ir pilsētai
pievienota lauku teritorija, kura administratīvi iet zem pilsētas;

Gan ciemiem, gan pilsētām protams ir robežas.

Lai sokas,
Pēteris.

svētdiena, 2009, 26 jūlijs 14:11 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo