[Talk-lv] Pagastu statuss

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 13:40:53 BST 2009

Nu ne gluži.
1. Republikas nozīmes pilsētas, citur minētas kā republikas pilsētas.
Deviņas. Nav sakara vai varas pār laukiem. Tipa pašas par sevi. Nav vairs
pat kā rajonu centri.
2. Novadi. 109 laikam.
3. Pagasti, pilsētas, pilsētas ar lauku teritorijām ir vienlīdzīgas
vienības tagad. Visām pilsētām nav lauku teritoriju. Ciemati vairs kā
valsts pārvaldes elementi nava. Nekur arī neatrodu ciematu robežas. Cik
noprotu ciemati ir tāpat kā vecie četri novadi izplūduši jēdzieni bez
izmērāmām un neapšaubāmām robežām palikuši. Vismaz viņu pagastu padomes
vai kā nu tur viņus neko tādu nedara. Pilsētām gan ir plāni ar robežām,
elektrību, kanalizāciju utt.
uldics