[Talk-lv] Pagastu statuss

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 14:07:27 BST 2009

Pārzīmēšanai vispirms skaties, lai tev tas drīkstams. Pārzīmēt ir
vienkārši, ar caurspīdīgo papīru. Oi, nē desktopa transparency/opacity.
Ņem programmu, kurā to pagasta karti vai kas tev nu tur ir, var apskatīt,
atver vaļā un atstāj maksimizētu pa desktopu. Tad ņem programmu, kurā
editē karti. Es editēju ar Merkaartor. Un noskrullē tavam editētājam
caurspīdīgumu biki. Un zīmē pēc sirds patikas. Man to opacity dod compiz
confusion ..., pardon, compiz fusion.
uldics