[Talk-lv] Pagastu statuss

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 15:43:07 BST 2009

Es arī šo saprotu kā absolūti legālu. Jo autortiesības nevar būt. Protams,
labāk būtu, ka tādi lieli dokumenti nāktu ārā no pašvaldībām u.c. valsts
iestādēm ar cc štampu virsū. Tik to juristu vajag, kas rubī fišku šamos
jautājumos, nevis tādu, kam papīrs ir bet poņas nav (vienkārši esu
saskāries ar tādiem). Un protams, lai tas jurists neplēš ādu makam ar visu
skalpu nost.
uldics