[Talk-lv] Pagastu statuss

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 26 19:21:14 BST 2009

Dammit, gandrīz visa bezlietus diena pagāja pie elektronstaru lampas,
kamēr pabeidzu. Tad nu ievērtējiet. Lapa sanāca ļoooti apjomīga. Pagaidām
no tās nav ļoti liela jēga, bet mēs taču netaisamies izmirt. Pēc gada gan
jau būs ļoti laba jēga no šīs lapas, kad būs samapots vairāk mūsu zemes.
Tagad protams redzams, ka nefiga mēs vēl neesam izdarījuši. Pārnesu arī šo
lapu pāri Alekseja lapai. Mana vēlme ir, ka šo lapu aktīvi rediģējam
atkarībā no tā, ko esam sazīmējuši.
Tā kā novadu mums tagad ir pāri par simts (105 vai 102) tad varbūt kādam
ir priekšlikumi, kā to garo listi padarīt pārskatāmāku. Viens variants ir
ar krāsām, neuzkrītošām, blāvām pa pagastiem. Otrs variants, kas man
patiktu vislabāk, ar hide funkciju, nu tākā satura rādītājam. Defaultā
redzam novadus, kad nospiežam uz plusiņa, tad novads atrotās un redzam
pagastus. Tikai es neesu tāds smags vikipēdists, kas to spēj. Tad nu
piesakās skripteri, kas to ar mieru sataisīt.