[Talk-lv] Latvijas_pilsētas vs Latvijas_pilsetas

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Sun Jul 26 23:22:41 BST 2009

Jā, ar robežām noteikti nesteidzies, tās es tuvākajā laikā būšu
sataisījis importēšanai, pirms importa protams iedošu vēl
ievērtēšanai. Būs visas novadu robežas + valsts nozīmes pilsētu un
pilsētu (bijušo rajonu centru) robežas. Šajā sakarā jautājums, ko
darām ar valsts robežu? Vēl jāpārbauda, bet izskatās, ka pašreizējā,
kas ir OSM nesakritīs precīzi ar pierobežas novadu robežām, kas ir arī
valsts robeža. Teorētiski es varētu tad arī pie reizes noģenerēt
precīzāku to robežu. Bet nu tas vēl jāpārbauda, kā tur īsti ir.

Lauris

svētdiena, 2009, 26 jūlijs 15:23 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja: