[Talk-lv] Trunk lietojums

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Mon Jul 27 07:43:29 BST 2009

Man šķiet, ka šādā lielā starptautiskā projektā ir svarīgi, lai visās
valstīs dalībnieki vienādi saprastu noteikumus un pieturētos pie
vienotiem standartiem. Viena lieta ir, kamēr mēs vienkārši ar savām
acīm skatāmies kartē, tur daudzko var paciest, bet ja sāksies OSM
izmantošana kādās navigācijas iekārtās, kur automātiski tiks meklēti
maršruti, nez vai mums patiks, ka visur citur tā strādās, bet Latvijā
nē, jo mēs būsim pieturējušies pie saviem pieņēmumiem, kas atšķirīgi
no citām valstīm.
Kaut arī standarti ne vienmēr ir ideāli, tomēr ir vērts pie tiem
pieturēties. Tādēļ neesmu pārliecināts, ka citu valstu praksei ir
jābūt tikai ieteicošai.
Jā, uzzināt, kā citās valstīs dara, vajag.

--
Rumpis :)