[Talk-lv] Trunk lietojums

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Jul 27 08:26:02 BST 2009

Tipiska latvieša domāšana? "Mēs esam maziņa tautiņa, ko tad mēs pa
savam darīs te? Jāklausa, ko citi saka."

Pirmkārt, OSM nav nekādu standartu. Ir tikai ieteikumi, kā darīt.

Otrkārt, OSM klasifikācijas lielā mērā balstās uz UK normatīvajiem
aktiem, kas var nesakrīt un, protams, arī nesakrīt ar citu valstu
normātīvajiem aktiem.

Treškārt, pārlasiet trunk aprakstu:
   "Important roads that aren't motorways. Typically maintained by
central, not local government. Need not necessarily be a divided
highway."

Ceturtkārt, šobrīd mūsu pieņemtā tagošana:
* trunk – galvenie ceļi (A);
* primary – reģionālie ceļi, (P, iepr. 1. šķiras ceļi);
* secondary – vietējie ceļi (V, iepr. 2. šķiras ceļi).

Un ja kāds uztraucas, ka "nepareizas ceļu nozīmes" dēļ Latvijā
nestrādās navigācijas sistēmas, tad iesaku bišķi aizdomāties par sava
apgalvojumu un izdomāt tam arī kādu pamatojumu.

A.