[Talk-lv] meži

Rich rich at hq.vsaa.lv
Mon Jul 27 08:41:06 BST 2009

atvainojos par threada nograushanu, origjinaalo mailu paspeeju nonest...

 > Kur ir robeža, pārzīmēju un nepārzīmēju? 100% informācijas
nokopēšana, 50%,
 > 10%? Juridiski viss informācijas daudzums, kas lielāks par nulli un
 > pierādāms, ka ņemts no viņiem, būs zagts. Pat ne gluži pierādāms, tur
 > nevainības prezumcija īstenībā nestrādā, tev jāpierāda, kur tu ņēmi
datus.
 > Ja tu nevarēsi to pierādīt, tad skaities vainīgs. Tāpēc, kamēr nav
oficiālas

taa jau nu gan nebuus. buus pietiekami paarliecinoshi jaapieraada, ka ir
kopeets. copyright eastereggs lapaa ir shaadi taadi piemeeri, kas un kaa
notiek.
citaadaak nav veerts nemaz saakt - man tad buutu jaasaglabaa visi tie
nenormaalie tuukstoshi ar focheneem, kur ir ielu nosaukumu plaaksniites,
iestaazhu foto, pieturas, apdziivotu vietu dati...