[Talk-lv] Trunk lietojums

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Mon Jul 27 08:42:53 BST 2009

Par "tipiska latvieša domāšanu" vēl varam pastrīdēties :)))
Alternatīvs variants - A ja nu tā ir - visa apkārtējā, ļaunā pasaule
dara nepareizi un es vienīgais zinu, kā ir pareizi? :))
<sarkasms>
Es par saviem latviskiem standartiem elektrības rozetēs! Pietiks
klanīties Rietumeiropas priekšā! Un turpinot to pašu - savu standartu
katrā novadā. Pietiks klanīties Rīgas priekšā! :)</sarkasms>
Bet ja nopietni - man TomTomā visādas opcijas iraid, vai es vēlos
maršrutā braukt pa gruntenēm, maksas ceļiem, tuneļiem, ar prāmi un
tamlīdzīgi. Fvz ko vēl advancēti algoritmi var ņemt vērā. Atceros
neseno diskusiju par autobusa pieturu attēlošanu - uz ceļa vai blakus
ceļam. Neņemos prognozēt, bet pilnīgi iespējams, ja atšķirīga
attēlojuma gadījumā var kādas probzas parādīties vēlāk.
Pie standartiem pieturēties ir jēga un tas ir neatkarīgi no tā, vai
standarts ir radies Ipiķos, Briselē, Maskavā, Vašingtonā vai Pekinā.
Un ja standarta nav, bet mēs jūtam, ka to vajag, tad tāds ir jārada,
bet nepietiek, ka tikai pie sevis to ieviešam, bet jābīda ir visā OSM.

--
Rumpis :)