[Talk-lv] meži

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Mon Jul 27 09:29:10 BST 2009

Bauskā es sazīmēju pavasarī. Bija gandrīz 3 mēneši tādi brīvāki. Principā
pēc proporcijām zīmēju. Nu tipa māja sākas šitām ielām toč vidū un ir
trešdaļu šo ielu distances utt. Peilējumus nelietoju, kaut arī varētu, bet
to jau no galvas nezin, distances un izmērus gan viegli atcerēties. Es te
gandrīz visu mūžu nodīvoju, tāpē arī zinu.
uldics