[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Jul 27 16:54:18 BST 2009

Un atkal bišķi offtopic...

Var jau būt, ka es nejēdzu gana daudz no tiem GPS uztvērējiem, bet 66
kanāli smīdina, pie nosacījumu, ka šobrīd lietošanā ir 31 GPS
satelīts. :)

Bet ko es tiešām zinu, tad atstarotos signālus kāreiz ir jāfiltrē
nost. Un ko bieži vien grēko lētā gala iekārtas, ka tās nemāk tādus
atšķirt, tāpēc arī sanāk brīžiem interesanti rezultāti.

Bet jebkurā gadījumā, gribētu redzēt rezultāta bildi. Un vēl...
Softiņš windows-only? Un, protams, ārējo antēnu pieslēgt nevar?

A.