[Talk-lv] Ogres kartēšanas pasākums

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Mon Jul 27 20:40:24 BST 2009

Tās kartografēšanas 2009. lapu vajag vienkārši tekstu pārkopēt uz Ogres
lapu. Pilsētu sarakstā ir Ogre links tabulā. Tad tur arī vajag izpausties.
Apakšvirsraksts kartografēšana 32. jūlijs 2009. un aiziet. Savādāk ar
šādām atsevišķām lapām biku haoss rodas, vajag drusku strukturētāk un
organizētāk. Bet par mappinga pasākumu žetons jums! Ļoti laba iniciatīva.
Iesaku izprintēt Walking papers, tad var arī bez GPS visko sazīmēt. Zem
Mapping techniques ir tie walking papers. Baigi labs līdzeklis, ja nav gps
un ir kaut kas jau sazīmēts. Lai veicas!
uldics