[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Mon Jul 27 20:52:10 BST 2009

Ā, nu skaidrs, viņš vienalga izmanto tavu operatoru, tikai lai nosūtītu
datus čerez netu uz to Nokia. Es prosta domāju, ka viņam pašam ir dati par
torņa vietu, ko viņš tad dod lokallī, nevis tur vēl kaukādu Nokia, kas te
ņipričom. Bet nu par tiem wifi manā skatījumā izgāzīsies kā veca sēt... ,
nē kā Latvijas ekonomika, jo tos tak kurš katrs liek un likvidē un
nevienam neatskaitās kur viņš ir un kur nav. Vai tur smisļi tavs telefons
nodos atkal uz Nokia, ka esot šādā vietā redzēju šādu tīklu?
uldics